Högskoleprov

Idag har jag gjort Högskoleprovet. Det började 08.30 och slutade 16.20 5x50 min + lite raster imellan. Med risk för att låta som en nörd (vilket jag kanske också är i och för sig) måste jag säga att jag tyckte att det var ganska kul. Inte allt för betungande. Resultatet däremot håller jag tyst om 2,0 var det i alla fall inte :P

För övrigt har det snöat hela dagen och jag har inte pkt skidor idag. Däremot var jag ut på mitt första löppass för säsongen igår.  Det gick väl hyfsat, men formen min har gått och gömt sig och det bådar inte allt för gott inför 10-mila.
Det är en hel massa snö kvar också (Inte för att jag klagar, ju längre man kan åka skidor desto bättre tycker jag!) så ett kartpass blir svårt att få till.

Jag undrar hur det här kommer att gå...

Kommentarer
Postat av: K

1.9?

2008-04-06 @ 17:03:03
Postat av: Linnea

men 10.mila kommer ju gå jättebra! Vi måste ju vara laget med mest rutin?! host ;P hahah

Det gick säkert jättebra på provet :D

2008-04-06 @ 19:05:53
Postat av: Johanna

>>K, Nja inte 1,9 heller tror jag... tyvärr.. men eventuellt 1,89... :P

>>Linnea, Ja helt klars mest rutin ( på att bomma) :P

2008-04-06 @ 20:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0