Samma rubrik som förra inlägget minus Dåligt samvete biten

Idag skrev jag historia provet, jag kunde faktiskt allt, (inte så konstigt med tanke på hur mycket jag pluggat) men vår historia lärare är lite speciell och ibland måste man gissa vad det är hon vill at man ska skriva. Förra provet så missade jag en hel del poäng på saker som jag faktiskt hade kunnat, men jag fattade inte att hon ville att man skulle skriva ner dem också. Nu har jag garderat mig och skrivit ner allt jag kan! Ovasett om hon frågade efter det eller inte. Men men, vet dok ej om det hjälper, hon kanske får för sig att ge minuspoäng för att jag skrivit sånt som inte hörde till frågan..

Vädret var underbart idag också! Helt underbart! Jag älskar våren just nu!

Och så till det bästa av allt: jag har tränat idag och mår tusen gånger bättre än igår. Mitt samvete mår bra :D

Kommentarer
Postat av: Kristina

Höres bra ut=)
eller.. det lyssnar bra=)

2008-04-18 @ 12:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0