1 vecka senare

BAMM var för en vecka sedan, jag är i princip helt återställd. Det var verkligen hur kul som helst, även om jag tror att jag hade uppskattat det mer och framför allt det hade gått mycket fortare om jag hade varit lite bättre tränad!

Jag och Kristina har gjort en sammanfattning : HÄR

Första veckan i Älvsbyn var bra och jag tror nog att det kommer att bli jättebra. Jag misstänker att Sture tänker hålla fast vid sitt löfte om att plåga mig, det låter bra, det är precis vadf jag behöver :D

Är hemma nu den här helgen och packar lite. Jag fick ju inte med mig så mycket förra gången.

Jag måste meddela att jag inte har fixat internet till datorn i Älvsbyn så det kan därför hända att det blir lite glest mellan uppdateringarna. Men jag ska uppdatera ibland, ni får inte tappa hoppet!


Kommentarer
Postat av: Linnéa L

Roligt att det är bra i Älvsbyn. Okej att bo på folkhögskolan?



Här är det som vanligt, helg och Linnea jobbar. Värsta driven med sofshell och flexable dam just nu + lönehelg = mycket folk men det är roligt :D



ha d



2008-08-31 @ 07:51:37
Postat av: coLonel

Ah här var det mycket läsning att ta igen^^ varför har du inte sagt att du hade en egen! >:( hehe el. har du gjort det men jag är för ouppmärksam?



Har försökt hitta den men jag är väl för osmart för att fatta hur man söker bloggar nu för tiden :O Jag lovar att jag inte ska bli kodknäckare eller nåt haha!



Nu kommer den in på min dagliga läsning, så det är bara att jobba hårt på bloggandet hädanefter;D

2008-08-31 @ 15:18:37
Postat av: Veronica

Äntligen uppdatering! Hörde du att jag nästan avled när jag inte visste hur du har det?! ;-) Ta hand om dig och ha det jättebra. Kram

2008-09-01 @ 07:49:56
Postat av: vickan

Hej Johanna!



Det var allllllldleles för länge sedan sist... Hoppas du har det toppen i älvsbyn. Snart kommer jag hem, men då är alla andra borta! ;) Hehe nejdå, jag hoppas du också får lite tid över till gamla vänner i övertorneå?



Kram på dig

2008-09-01 @ 11:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0