onsdag 20:e augusti

Går omkring och känner det som om det är 1000 saker jag måste göra, känner mig lite stressad över att jag bara går omkring och inte gör något. Jag bara plockar lite här och där, sätter ibland ner något i väskan. Men när jag försöker komma på vad det är som jag verkligen måste göra så kommer jag inte på något. Jag har packat allt (i princip (jag kan aldrig packa klart förrän 5 minuter innan jag ska åka)) och att städa mitt rum är ett alldeles för stort projekt för att börja med. Dessutom ska jag ju snart flytta ut ur mitt rum.

Det är lika bra att jag erkänner det, jag är nog lite nervös. Nervös-spänd-förväntansfull-laddad. För BAMM först och främst, jag hoppas att det blir grymt skoj! (men jag bävar eftersom jag ABSOLUT INTE har tränat nåt) Men också för hur det ska bli i Älvsbyn, jag hoppas att det blir bra.

Lite bilder från O-ringen:


ÖIFs läger etapp 3-4, En av mina inte så bra morgnar.




Nu den värsta bilden av alla:


Det är fruktansvärt men sant, Sture spurtade ifrån mig på etapp 1

Varsågod skratta ni bara, (speciellt du Kristina) jag är helt ställd, det är Oacceptabelt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Äntligen! Nu är jag nöjd :) jag tror de kommer bli skit skoj i älvsbyn, det kommer gå galant ska du se. Lycka till med packandet. :D

2008-08-20 @ 21:19:27
URL: http://ampo.blogg.se/
Postat av: Gissa

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



haha

2008-08-24 @ 20:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0