Sommaren som gick

Så var man innte på slutspurten av sommaren.
Det har inte varit en sommar som alla andra, jag har hela tiden gjort något och det känns inte riktigt som att jag har hunnit ha lov.

I sommar har jag:

* Jobbat på Haglöfs - Helt okej, ett bra sommarjobb även om det har varit jobbigt att komma hem så sent. Jag har inte hunnit träna nåt vilket INTE är bra!

* Varit med i "Sånger från Matojärvi" - Helt klart det roligaste på hela sommaren!

* Varit på O-ringen - Ett totalt misslyckande, det sämsta jag någonsin presterat. Men jag deppar dock inte för det var kul i alla fall.

* Sjungit i Sista-Minuten-kören i Yttersti (stått på scen med Thomas Di Leva) ((Hur status det nu är?))

I sommar ska jag ännu:

* Springa BAMM - Det ska bli jätteskoj men jag bävar eftersom jag INTE är bra förberred.



Om drygt en vecka börjar jag i Älvsbyn, det blir ..kul.... tror jag.. hoppas jag... (okej, jag bestämmer att det ska bli kul!)
men lite läskigt, för nästan alla jag känner flyttar därifrån.  Tre dagar har jag nu på mig att packa, ladda mentalt, vila, ha sommarlov. Sen drar jag till BAMM och sen direkt till Älvsbyn. GALET!


För övrigt så är det kul att vara tillbaka från isolationen

Michael Phelps är ju GRYM! Min nya (tillfälliga) idol!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det måste ha varit mer än OKEJ att jobba på Haglöfs, för jag slår vad om att det inte har gått en dag utan att du har fått skratta.



Hoppas du nu får några fina lediga dagar. Dock ser denna dagen inte ut att vara en sådan.



Har förövrigt skaffat mig en lägenhet nu i stan så det är bara att komma och bo här om du vill.



2008-08-18 @ 13:30:28
Postat av: Johanna

>> Linnea



Ja du har rätt, jag har nog skrattat varje dag, och då är det ju mer än OKEJ :D



En lägenhet? perfekt! Se nu bara till att maila ditt schema till mig så att jag vet när jag ska komma och jobba :D

2008-08-18 @ 19:14:35
Postat av: Linnea

Det är ju vad jag menar :D



Japp en tvåa mitt i stan. Har inte fått något fast schema än för september, bara preliminärt. Jag mailar då jag har det i handen. Och så fort som möjligt så klart.



Lycka till på BAMM!

2008-08-19 @ 14:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0