Upp och Ner, minst sagt

Besökte vårt underbara grannland förra helgen. Det var (som det alltid är) roligt att vara där men tävlingarna gick dåligt. Med betoning på dåligt!

Har känts som att jag har haft något i kroppen den här veckan (infektion el liknande) men det har inte riktigt brutit ut. Jag kämpar för att det inte ska göra det heller. Formen går upp och ner som en bergochdalbana. I början av förra veckan kändes det bra, i slutet av veckan var det dåligt, ibörjan av den här vecka fortsatt dålig. Nu lite bättre. Kan det bara inte bestämma sig för att vara bra och sedan fortsätta att stiga uppåt? Då skulle jag bli glad.

I alla fall så kändes det ändå ganska bra på träningen ikväll. Klassiska intervaller i stafett-form, roligt roligt :D

För övrigt så ska jag jobba fredag-söndag. Ringde till haparanda för att höra hur skidspåren var. Fick till svar det ytterst deprimerande svaret att det inte fanns skidspår utan bara snöslask. JAHA, vad gör jag då? Dömd till att löpa i snöslask! Jag tror nästan att jag ska ta med skidorna iallafall. Det KAN ju hända att det kommer snö till helgen :P



Detta hade kunnat vara min formkurva de senaste vevkorna för ungeför så har den sett ut. Men det är det inte utan istället är det pulskurvan från kvällens intervallpass :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0