Ett lite gladare inlägg

Nu ska jag skriva ett lite gladare inlägg, så att jag inte helt deppar ihop :D

Det har varit GRYMT kul att vara med i "Sånger från Matojärvi" musikal, föreställning, konsert.... jag vet inte vad man ska kalla det. Det spelar ingen roll, kul var det i alla fall.

Det var också kul att träffa alla på hotellet igår, jag har som varit isolerad från omvärlden ända sen studenten.

Jag måste bara skriva en lite mindre glad sak i detta inlägg: jag fick jättestora blåsor i händerna efter rullskidåkningen i morse och det gör fruktansvärt ont!!!! Inte blev det bättra av att jag spräckte dem!

Nu ska jag sova, det blev inte så mycket sömn förra natten.

Och det var fint väder idag :D

Och jag efterlyser kommentarer!! 8 personer läste min blogg idag, ingen av dem har lämmnat en kommentar, tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Johanna, jag är en trogen läsare! :-)

2008-07-13 @ 23:25:08
URL: http://lsabella.blogg.se/
Postat av: Veronica

Och jag läser varje dag! :-) Det var förresten himla kul att se dig på hotellet, kände knappt igen dig i din nya frisyr! Jättesnyggt!

2008-07-14 @ 10:49:40
Postat av: Johanna

>> Isabella och Veronica

Tack!

Ja jag ´är faktiskt ganska nöjd med min nya frisyr :D

2008-07-14 @ 13:37:41
Postat av: Isabella...(igen)

Va? Har du klippt dig? Hos vem? Blev de mycket kort?



Du måste ta en bild på håret så jag får se om jag inte hinner träffa dig! Jag är grymt nyfiken på o se det! :D

2008-07-14 @ 13:47:14
Postat av: Kommentar från mig då

Vad kul med Matojärvi-tjoflöjtet:)

Man blir hård av blåsor :)

2008-07-16 @ 16:12:47
URL: http://kristina.nordebo.net
Postat av: K N

Och ja! Vad glad jag blir av att läsa om pianosuget!

2008-07-16 @ 16:14:54
URL: http://kristina.nordebo.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0