som jag förtjänar..

Jag mår Inte bra idag! Ont i halsen och nacken. Och CP-ont i vänstra armen, jag tror att det är en nerv som kommit lite i kläm. Jag vaknade mitt i natten av att det gjorde fruktansvärt ont. GAaahh, jag vet inte vad jag ska ta mig till, armen är nästan helt obrukbar och det enda jag kan göra är att stirra apatiskt frammåt och härda ut...

Ont i halsen och nacken är väl inte så konstigt egentligen och jag är inte det minsta orolig. Jag behöver bara sova och sen är jag fullt frisk igen :D jag antar att det är kroppens sätt att påminna mig om att även jag behöver sova :P

Och ja Linnéa, jag bloggar på lunchen... :D och jag är ledig hela nästa vecka!! Skönt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Johanna, vad sysslar du med?! uppdatering krävs, och det nu!! haha :D

2008-08-14 @ 17:51:35
Postat av: Amanda

Altså, skrev en liten kommentar här nyss, men oteknisk som jag är fattar jag inte om den kommit fram eller ej!! nå iallafall Vad sysslar du med?! uppdatering krävs, och det nu!! haha:D

2008-08-14 @ 18:02:01
URL: http://ampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0