Varför???

Varför, varför, varför slutade jag spela piano???
Alla mina argument känns nu så löjliga, hade inte tid, phu.. löjligt...
MEN, jag kan ju alltid börja igen :D tror nästan att jag ska göra det.

För övrigt så hade vi premiär igår, det gick bra! Det var också Jättekul! Fast jag var grymt nervös i början, men så ska de väl vara.

Just nu sitter jag och slöar lite, tänkte att jag skulle packa till o-ringen men jag vet inte riktigt vad jag ska ha med mig... och dessutom så ser mitt rum ut som en krigsskådeplats och det är verkligen inte lätt att packa då. Jag ska nog börja med att skriva någon sorts packlista. 

Ska dra in till Ötå snart också, jag sa ju till Ampo att jag skulle komma förbi idag. Jag kanske lämmnar packningen till imorgon :P

Nu ska jag musicera lite :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0