För jag har tagit studenten!

Phew, äntligen. Så känns det. Det har varit en intensiv vecka, fest varje kväll (början på måndag) , utsparkj på torsdag, bal på fredag. Dessutom jättefint väder hela veckan. Sömnen under veckan har varit något i underkant och rösten mår inte så jättebra. Suck, det är hårt att vara student. :P

Idag har jag fått pusta ut, eller rättare sagt, jag trodde att jag skulle få pusta ut. Men det slutade med att jag åkte med och körde ut plantor till hygget som vi ska plantera i morgon. För så är det, imorgon börjar vi plantera. Hojja! Det kanske inte är så hårt att vara student, men det är definitivt hårt att vara Johanna, Kristina, Lone och Victoria!

Jag och syrrorna lekte lite med webbcameran idag... :D
 
Glada  knasiga   Fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0