Kristina tar över tangentbordet

Kort dag på hygget idag. Det var skönt. Ikväll ska vi träna OL på Ainiovaara för att slipa formen inför Jukola. I alla fall Johanna. Jag ska promenera. Jag är typ allergisk och lite förkyld men har inte ögoninflammation i alla fall :D Jag tror jag ska gå upp till någon fin utsiktsplats och sitta där några minuter. Sedan gå ner. Ainiovaara är ett fint berg.

Det blir kul på Jukola. Vi far på fredag. Vårat lag är grymt. Jonssons sliter på grisen och på hygget och kommer vara i toppform. Hoppas vi känner igen dem. Jag menar våra lagkamrater kanske förvandlats till hulken..? Eller Rocky. ELler King kong. Fast de är så väldigt maskulina. Och håriga.

Johanna sitter och syr. Det går ganska bra tror jag.
Hon blev kändis i Haparandabladet idag! Där var även Tiio Söderhielm med. Men han var inte lika smart.

Blommor, blommor

Ni må ha det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0