Fel på världen

Uslare väder i maj har jag nog inte varit med om. Det snöar för fullt nere i dalarna har jag hört, här regnar det och är allmänt pissväder.

Det är något allvarligt fel med världen! Så här ska det inte vara! Det verkar som om det ligger på mitt ansvar att fixa till världen, ingen annan gör ju något. Det krävs en dramatisk förndring här ty världen är riktigt illa ute. Men det är lite svårt när man måste operera från Armasjärvi, en liten liten by långt ut i vildmarken. Det skulle inte vara så dumt med lite hjälp, någon som vill hjälpa till?
Anmälan tas emot i kommentarfältet nedan. Önskvärda kvaliteér: Tankeläsningsförmåga, förmåga att kunna manipulera andra mäniskor, osynlighet, självläkning, kunna flyga eller att kunna stoppa och resa i tiden. Kan du gå genom väggar är det ett stort plus. Det börjar också bli ganska brottom, bäst-före-datumet på jorden verkar ha gått ut redan så jag vill gärna ha in ansökningarna snarast.

Men var inte oroliga jag ska ta mitt ansvar och rädda världen. Jag ska bara kolla färdigt på Heroes säsong 2.

//Johanna, Champion of humanity, Rescuer of the world, Hero of the future.

Kommentarer
Postat av: K

no skulle jag kunna hjälpa till lite.. fast kvalitéerna är det dåligt med hm..

2008-05-20 @ 22:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0