Snabba ryck

Vill bara börja med att säga att det är lite snålt med anmälningar till att hjälpa till med att rädda världen. Det kan kanske iförsej bero på att jag har ca 3-5 läsare. Känns det värt att skriva nåt då? Nej nästan inte. borde kanske marknadsföra min blogg lite, skulle kunna ta emot lite hjälp på den här fronten också faktiskt.

Nåja, nu till det jag egentligen tänkte skriva nämligen att jag idag bestämde att jag ska åka till Kilpisjärvi på onsdag morgon. Först var det tänkt att vi skulle fara imorgon på morgonen, men vi sköt upp det en dag (och tur var väl det, jag har en del att göra).

Det ska bli kul :)


Kommentarer
Postat av: Två som tror att sten är ett grundämne

Jaha så du ska till Finland, antar att det är med tjejjer? eftersom att man inte får några namn utlämnade ;)

2008-05-20 @ 21:33:56
Postat av: K

vafan du inser inte hur avundsjuk jag blir nu.. vad ska du göra där din tomte?
(ska ta och promota din blogg :)

2008-05-20 @ 22:27:25
URL: http://kristina.nordebo.net
Postat av: Linnea

men johanna, jag skulle ha anmält mig och jag hade trott det gjorde nån skillnad, men om världen ska räddas borde man nog lämna mig utanför eller låsa in mig nånstans. :P

Jag litar ju på att du fixar det ändå! :D

2008-05-22 @ 23:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0