Sneda gardiner

Igår satte jag upp nya gardiner i mitt rum, det är panelgardiner och de är jätte sneda. Jag förstår inte varför, jagmenar, gardinstången är ju helt rak, varför är gardinerna inte det? Resultatet är i allla fall att det ser väldigt roligt ut i mitt rum, båda fönstrena ser ut som om de lutar.

Orineteringsträningen igår gick in teså himla bra heller. Själva orienteringen var väl in e så farlig, men farten var ju obefintlig. :/

Jag kom till skolan kl. 08.00 idag, Det visade sig vara totalt onödig. På fysiken så fick jag veta vad jag hade för resultat på senaste provet och sen kollade vi igenom de resterande kapitlena för att se om det fanns nåt intressant där om jag kunde redovisa lite kort om. Det hela tog ungefär 15 minuter.

Sedan skulle vi ha historia, trodde jag. Tydligen så var det I imorgon som vi skulle ha lektion och inte idag, ett litet missförstånd alltså. 10.50 redovisade jag i alla fall min spanska uppgift och lämnade in böckerna, det tog ungefär 10 minter. Sen var det bara att vänta på att få gå och käka.

Idag ska jag på jobbintervju hos IKEA, (jag har sökt sommarjobb där). Hoppas att det går bra, jag skulle verkligen behöva jobba lite i sommar.

Nu ska jag gå och käka, det är tacos i dag! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0