Uppdatering

Ja nu är det verkligen tid för uppdatering, det tycker jag med! Det har ju hänt en hel del sen sist, men det är nu passé och jag orkar inte berätta om allt. Iställer blickar jag frammmåt och jag ser mycket fram emot Jukola! Det är dock en hel del som ska hinnas med innan Jukola, träna är något som jag bland annat ska ägna mig åt (för omväxlings skull) studenten ska också avklaras och några dagars plantering ska väl också hinnas med.

För övrigt så kan jag nämna att Idrott B var på hajk i början av veckan. Vi gick HELA 11 kilometer i skogen. Enligt vissa i klassen det längsta de någonsin gått. (Jag väljer här att inte fälla några kommentarer). Det var riktigt roligt men nattsömnen blev inte den bästa. Det är i och för sig inte så förvånande med tanke på att i princip hela klassen (ca 20 st) sov i samma (lilla) stuga.

Jag var på säsongens första träningsorientering igår! Det var riktigt roligt! det gick inte så värst bra, men inte annat att vänta när jag varit sjuk och inte tränat på ca 2 veckor. Men nu är det slut med sjukligheten, jag har börjat träna igen :D

Från och med nu så ska jag faktiskt försöka uppdatera lite oftare, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: K

Bra Johanna=)

2008-05-15 @ 23:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0