För intresseklubben

Dagarna de går och går, efter varandra... och fort går det också.

I alla fall så tänkte jag bara meddela till intresseklubben (fram med anteckningsblocken nu!) Att i Arvidsjaur finns ca 1 km snö och en del från skidlinjen åker dit och tränar imorgon. De som inte åker behöver dock inte sörja länge över att de missar ett så ypperligt tillfälle att åka skidor eftersom vi enligt beräkningar ska kunna ha snö här i Älvsbyn på måndag nästa vecka.

Men jag kommer nog att sakna Ainiovaara, det är ju mitt favoritberg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ainiovaara öppnar i dag, lilla slingan.

2008-11-06 @ 09:52:27
Postat av: Linnéa

Har antecknat nu :-P Du kan ju höra av dig å berätta när du anländer i morgon så kanske jag kan svänga ihop något att käka om du är hungrig..

2008-11-06 @ 17:06:31
Postat av: Johanna

>> Linnéa



Jag är alltid hungrig! Det vet du väl ..:P

Anländer nog vid 21.00

2008-11-07 @ 11:17:20
Postat av: Linnea

Okej, misstänkte det. Vi får se vad som finns hemma i kylskåpet :P

2008-11-07 @ 14:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0