Mitt nya liv

Jag lämnade in min pulsklocka för lagning förra veckan. Idag fick jag tillbaka - inte min gamla pulsklocka, utan en ny, (samma modell dock). Snyft det är lite sorgligt.  För alla er som inte är insatta kan jag berätta att det innebär att alla mina timmar och träningspass som var sparade på min gamla klocka är borta. Jag måste börja om från noll nu.

Alltså ska jag börja ett nytt liv nu, med min nya pulsklocka. Det är verkligen så det känns, min pulsklocka har varit min livskamrat de senaste åren och nu måste jag börja om på nytt.

Nåja, det ska nog gå bra :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackare som får börja om på nytt, hoppas det går bra ändå med träningen!



2008-11-17 @ 18:52:19
Postat av: I-väntan-på-min-reinkarnation/coLonel

Välkommen till världen! (igen)



Nu får du ju jobba extra och fylla tbx alla tappade timmar ;P

2008-11-17 @ 21:17:02
Postat av: K

Sörjer med dig

2008-11-18 @ 22:05:10
Postat av: Daniel Nordebo

har hänt mig också



livet måste gå vidare

2008-11-22 @ 10:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0