Totally in Love!

Jag har hittat mitt livs stora kärlek! Helt underbart, jag är helt lyrisk!


Jag älskar dem, mina nya Peltonenskidor!

Det händer roliga saker här på skidlinjen. Den kommande veckan ska vi ha hemmaläger. Första passet kördes idag och efter det flyttade Alice in till oss. Eller tja, flyttade in är kanske inte riktigt rätt ord...


Jag och Anna var vänliga och bäddade åt henne, eller..., vi la i alla fall dit madrassen, täcket och kudden.  Och provlåg sängen.



Det snöar lite lätt här i Älvsbyn för tillfället, men just framför vår dörr har det drivit något försckräckligt. Ett lustigt väderfenomen. (Eller kan grabbarna ha något med saken att göra?)

Kommentarer
Postat av: coLonel

Jadu, det verkar vara mycket underliga väderfenomen runt ert hus, det kanske är bäst att ni fortsätter sova utomhus där det drar mindre ;D

2008-11-23 @ 21:53:50
Postat av: K

hahahahhahahaha

2008-11-24 @ 07:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0