Gnällspik nr 1

Jag vet att jag har sagt (och en del har upprörts över detta) att hösten, framförallt oktober, november och början på december bara är en enda lång väntan på att snön ska komma. - Jag tar tillbaka det nu.

Det är bara en enda förbannat jävla lång väntan på att snön ska komma.

Det är bara oktober ännu! Hur ska jag stå ut??

Var ute och åkte rullskidor idag, dimman låg tät, det duggregnade och var allmänt pissigt väder. När jag startade så hade jag ett par röda pjäxor och ett par svart-blåa tights på mig. Efter 90 min så var det inte längre möjligt att ens gissa vilken färg tightsen hade varti, för att inte tala om pjäxorna. Upp till midjan var jag nerskvätt med sand, grus och lera. Dessutom var jag genomblöt. Det enda som lyste upp det hela aningens var min nästintill självlysande t-shirt som man fortfarande kunde se vilken färg den var.

För att göra det hela ännu värre så gick det sämst att köra intervaller (klassiska) eftersom jag fortfarande inte fixat nya remmar till mina stavar och därav inte kunde ta mer än fem staktag i rad utan att remmarna gick upp. (Dessa remmar har jag nu stört mig på i mer än 5 veckor! Varför gör jag inte något åt det?? (Kristina du vet hur det är!) )

När jag nu ändå är inne på temat gnällig så kan jag ju meddela att jag har drabbats av akut rastlöshet. Går omkring här hemma och vet inte vad jag ska ta mig till. GAH!


Nu får det vara nog!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Då får la ringa å kolla om du kan få jobba :P ehhe

2008-10-28 @ 14:08:59
Postat av: Anonym

Jag vet.

Jag vet även vad du ska göra mot rastlösheten :) Räddningen stavas M U O N I O

2008-10-28 @ 17:35:21
URL: http://kristina.nordebo.net
Postat av: Alina

Godagens! :) Hoppas allt är bra med dig? kramar

2008-10-28 @ 17:41:42
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Stephanie

haha aw stackars, jag känner igen mig! hur löste du det?

2008-10-28 @ 17:48:59
URL: http://stephanieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0