Mycket bättre!

Är på ett mycket bättre humör idag! :D

Anledning? Jo för det första kan jag konstatera att det har varit minusgradet hela dagen idag :) Det har inte heller varit mulet, dimmigt och regningt utan klart och fint väder. Solen tittade fram ett tag också.

MEN framförallt! Träningen gick grymt bra idag! Stavgångsintervaller var det som var på mitt ihopsnickrade schema. Pappa och Elisa var med. Tre gånger upp för Ruskolabacken, kände att jag kanske hade kunnat köra en till, det hade nog varit bra. Men mina träningskamrater motsatte sig den idén. Det gjorde inte heller så mycket, märkte (som vanligt) att det var svårare att få upp pulsen på sista intervallen.

Upp kom den dock (pulsen alltså!) Var uppe i 180, första gången på mycket länge! (laktat-test undanräknat) Jag blir så glad! :D :D

Det blir nice med vilodag imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0