Tungt, men snart....

Just nu (idag) går det tungt med träningen, kvällens pass var ett riktigt bottennapp. Jag ska ta vilodag imorgon och förhoppningsvis så blir fredagens pass en succé.

Det luktade snö i tisdags, frost på marken och rapporter om att det hade varit -5 på natten. Snart, snart får jag åka skidor. (okej, jag vet, inte så snart, men ändå, jag längtar...) Jag får nöja mig med att kolla på bilder så länge.


En bild från mitt favoritberg, Ainiovaara. Tyvärr kommer jag inte att tillbringa lika mycket tid där i år som tidigare :(

När nu skidsäsongen börjar närma sig så kommer jag osökt att tänka på förra årets första skido tävling i Saarisälke. Eller rättare sagt, Sture påminnde mig häromdan, jag hade nämligen förträngt det!


Här får ni se Kristinas karta och vägval. Mina vägval är barnförbjudna men de som klarar åldersgränsen och känner sig modiga kan här kolla på dag 1 och dag 2.  (Välj klass D20, markera mitt namn och klicka sedan på "laata reitit" och "laata animaatio" Gäller för alla länkar)  Känsliga läsare varnas för otäcka bilder.

Jag har en till fin på Lapin Lumirastit, riktigt fint gen om jag får säga det själv :D

Sånt där har jag slutat med nu, så roa er medan ni kan .. :P

Kommentarer
Postat av: vicke

tjo! det är inte utan att jag längtar till skidsäsongen heller, faktiskt. :O detta år ska jag dock inte bara gå och önska att jag hade valla utan ta mig för att köpa lite också!! ;p



låt snön komma tidigt iår... ;)



vi ses!

2008-10-02 @ 15:19:56
Postat av: Lone

Ja tro det eller ej, här skulle jag in och säga att T.O.M. JAG(!) längtar till skidor och snö, så hade twinsöstra mi redan hunnit före ^^



Ska vi boka in en skidtur i vinter?;)

2008-10-04 @ 21:41:17
Postat av: Polli

Johanna då, du sprang ju rakt åt helvete. Bilderna borde förbjudas!

2008-10-06 @ 21:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0