24:e september

Det var kul träning idag. A1 skate på Fm, åkte med en skidorienteringskarta från Idre för att fördriva tiden. En bra övning. På kvällen var det skidgång i Kanis. Jobbigt, jobbigt, men ändå kul :D

Just för tillfället så nöter jag Euskefeurat. De är ju grymt bra och har jättebra texter!  (en liten parentes bara)

Igår så hade Carro, Anna och Rieke fixat glass med maräng och bär på kvällen. Jättesnällt! Och framförallt Jättegott!! Så satt vi och fikade (i träningskläder så klart, vi går ju trots allt på skidlinjen ;P (nej ärligt talat, vi hade bara inte orkat duscha efter träningen))




Mums!

Nu ska jag nog sova tror jag. Jag älskar verkligen att sova, det är så fruktansvärt underskattat!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0