Johanna anropar

Jag försöker för tillfället få kontakt med Lone på msn, hon är "upptagen". Dert bryr väl inte jag miog om, när jag nu för en gångs skull är online samtidigt så kan man inte bry sig om sådana saker. Men hon svarar inte!!! Säkert tittar hon på film,.. nåja, hon får väl skylla sig själv då!

Kan för övrigt säga att jag nu är hemma, åker till Seskarö imorgon, tävlar på lördag kväll och söndag morgon. Åkar till Ammarnäs på söndag efter tävlingen. Är på träningsläger och kommer tillbaka till Älvsbyn på torsdag kväll. Så fullt upp ett tag alltså.

Nu ska jag fortsätta den vana som jag påbörjat i samband med mitt nya liv, nämligen att gå och lägga mig i hyfsad tid varje kväll:D

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linnéa L

Påbörjat ett nytt liv, låter bra ut. Se till att sova ordentligt nu så du vinner tävlingen.



Du har förresten en grej att hämta på jobbet.

2008-09-06 @ 08:47:41
Postat av: Lone

Ja jag var ju lite upptagen >:/ hehe nej men försökte hinna med lite kvalitetstid med syskonen ^^ (film XD)



Verkar som om du har det bra, med en massa träning :) nu blir du (mer)fit... till skillnad från vissa andra ;) DAMN! Men mitt nya liv börjar ju oxå snart och det ska väl vara lite nyttigare hoppas jag ^^



Ha D Bra!

cYa

2008-09-08 @ 00:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0