Morgonträning

Rullskidorientering stod på schemat, grymt kul eftersom det var hur länge sen som helst som jag körde det.
Ingenting kunde dämpa min iver, inte ens den ganska kompakta dimma som lagt sig över byggden, och inte heller det faktum att det var kallt, kallt. (frost på natten) det var superkul!

Jag har försökt rita in vägval här på kartan, men av flera olika andledningar så gick det inte så bra. (jag är sämst på att rita på datorn, min pekplatta muckar med mig)


Körde ett andra pass på eftermiddagen, cyklade vars det nu var och sprang på ett berg med jättefin terräng. Fina hällar och klippor. Superfint!

Nu är det samling i mitt rum,  4 personer, 4 datorer. Det måste se fruktansvärt kul ut :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0