onsdag 3:e september

Hade inga lektioner idag, våra lärare är ute på vift. Det passade ju utmärkt eftersom jag då kunde vara med på förmiddagsträningen :D jag funderar på att fråga om jag får stryka de två första (eller i alla fall första) lektionerna på onsdag morgon. Då skulle jag kunna vara med varje veka, och det vore ju finfint.  Just nu regnar det lite, vilket inte är så himla kul eftersom:
1.Jag tänkte gå och plocka vinbär. (inte så kul med blöta bär)
2. Det kommer att vara blött i skogen ikväll när vi har träning.

Men men det måste väl få regna ibland också...

Nu till helgen så är ted tävling på seskarö, sedan bär det av till Ammarnäs där vi ska vara på läger. På något sätt ska vi sen ta oss från Ammarnäs til Gäckvik och vara de sista dagarna där. Det är 7 mil att gå och det lutar åt att vi komer att färdas fots. Jag måste erkänna att det känns lite långt. Men men, det går väl det med. :P

Nu ska jag väl ta och pallra mig ut till vinbärsbuskarna...
Ha det  bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0