Alone in a crowded room...

...eller i alla fall ensam i ett hus fullt av människor.

Anna har åkt hem, Carro har åkt hem, Rieke åkte hem för länge sedan och Alice är inte här. Tråkigt. Jag känner mig lite ensam faktiskt. Det är konstigt för jag brukar aldrig vara ensam när jag är här och nu så blir jag det helt plötsligt , utan förvarning.

På morgonen var vi några som for ut och åkte på skaren på ett berg som jag nu inte kommer ihåg vad det heter. Det var härligt :) jättefin terräng och bra skare! Ett sånt pass som man kommer att minnas.

     

Idag vallade jag klister på mina skidor, det var... spännande. Det vart ganska bra faktiskt... nästan... eller tja det kunde ha varit mycket värre i alla fall! Fjärde deltävlingen i Tour de Kanis genomfördes idag, klassisk åkning  i smalspår. (för mer info se skidlinjens blogg) Men jag kan knappast påstå att jag hade bra fäste, inte bra stavfäste för trugorna heller för den delen :P  Ganska kul i alla fall.

Alice, jag ska ta tag i din utmaning alldeles snart, jag lovar!

Nu ska jag väl käka någonting, sen ska jag gå och vara ensam tillsammans med flygeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0