bilder bilder

Jag har gjort några nya album på pixbox (jag vet att pixbox är helt ute, men ni får helt enkelt stå ut med att det är det jag har)
Bland annat ett med bilder från mitt år på skidlinjen. Åhh, jag blir helt sentimental när jag ser på dem. Det var verkligen ett sjukt roligt år! Jag kommer att sakna det så mycket!
Också lagt upp lite fler bilder från björkliden :)
Det finns planer på lite bilder från Gotland, måste bara samla ihop bilderna från Lone och Vickan + få deras godkännande.

En morgon när jag vaknade så var det så fint väder så jag drpg på mig löparskorna och sprang till Luppioberget. Det är ganska fin utsikt därifrån.  På hösten när det blir fina färger i träden så är det ännu finare, ska nog göra en likadan tur då och ta fler bilder.

 

Kommentarer
Postat av: Linnéa L

Bilder är bra var dom än befinner sig :D Var de alla eller ett urval?

2009-08-26 @ 20:56:44
Postat av: JT

Om du menar de från björkliden så var det nog alla, kan hända att jag tagit bort en eller två.

2009-08-26 @ 21:48:21
URL: http://armasjarvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0