gah

Jag har en jävla massa plugg som jag måste ta tag i och jag gör det bara inte... högen med böcker ligger där i mitt rum och ger mig dåligt samvete varje gång jag ser den. Det hela blir inte bättre av att jag är uttråkad och inte har något att göra. hua..

Jag anser mig själv som frisk nu och vill träna träna, men idag var det -26 grader så det blev ingen skidåkning. Imorgon måste jag åka skidor annars kommer jag att börja klättra på väggarna. Att jag inte tränat på så länge bidrar ytterligare till min rastlöshet, vilket leder till att jag får ännu mera dåligt samvete över att jag inte pluggar. Asjobbigt!

Men annars är det bara bra :)


Kommentarer
Postat av: Ulkan

hmm, vet hur det är! det är ju kallt överallt nu under jul! :( Sadfadce!

2009-12-25 @ 23:47:05
URL: http://orienterare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0