Oh yeah!

Igår var jag och åkte skidor! Åntligen säger jag bara, en 8 dagars uppehåll, det kan ju knäcka vem som helst!
Det var sådär lagom kallt -18 ungefär och såren var nypistade, bra helt enkelt!

Senare kom Lone och Vickan och hälsade på :) det var roligt att träffa dem, wieee det ska jag göra fler gånger det här lovet! Vi spelade Rappakalja och Rebecka ägde oss alla... Kul var det i alla fall att höra vissa påhittade förklaringar till ord.. haha!

Idag på spåret träffade jag Tommi, gah hur länge sedan var det inte man såg honom? Okej, det var inte alls länge sedan men det känns som så eftersom sist vi sågs så hann vi inte snacka så mycket. Det var riktigt roligt!

Jag har också tagit tag i pluggandet idag, dvs. jag har öppnat boken och läst ett stycke och sedan kollat på handoutsen... Allt för att döva mitt samvete.  Det känns som att om jag ska klara den här tentan så krävs ett ingripande från högre makter. Jag väntar andäktigt!

Imorgon kommer Fredrik hit :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0