uppdatering

Vad har egentligen hänt sen sist jag uppdaterade?
Åkte ner till Vemdalen för en vecka sedan (onsdag) Tävlade natt och gjorde inte precis ett av mina bättre lopp. På torsdagen var det kallt kallt, körde två korta teknikpass. Det var riktigt roligt även om det kändes som att åka med handbromsen i eftersom det var absolut obefintligt glid. Kände mig lite hängig på kvällen så placerade mig i soffan för att vila. Hängigheten hade inte direkt gått över till på fredagen och tyvärr så var jag tvungen att ställa in min start på lördag och söndag. Så sjuk som jag var då har jag inte varit på väldigt väldigt länge. Ont i hela kroppen, feber och frossa. Känndes ju sådär lagom kul.

Nu har jag i alla fall kommit hem till Armasjärvi och har väl lyckats kurera mig så pass att jag tror att jag kommer att överleva kvällen :) Vi far till Juoksengi och träffar släkten, det ser jag fram emot!

Övriga planer under lovet:
*träffa kompisar
*plugga
*åka skidor
*träna
*vara med Fredrik (integreras i de flesta punkter)
*plugga

Ha en god jul mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0