En särskilld plats i mitt hjärta...

Min termometer slog köldrekord imorse, det kallaste den har visat sen jag köpte den är nu -30,4 (mot tidigare -29,9) Det känns bra att ha passerat -30 gränsen. ...eller??

I alla fall så ville jag verkligen åka skidor, så jag tog på mig allt jag hade och for sedan ut i ca en timme. Jag hade tänkt åka skate, (hade skateskidor och skatepjäxor) men det slutade med att jag diagonalade och ibland varvade med lite enbensskate. Det var vad man skulle kunna kalla kärvt före. Tog några fina bilder också. Fast föga förvånande så dog kameran efter ett tag, det gjorde även pulsklockan. Vad är det för skräp som inte tål att användas i -30 grader? Hmpf.




Jag älskar att åka skidor!

Det här inläggets nationalsång väcker många minnen... Även om jag inte kommer ihåg texten längre. (Jag kunde den utantill en gång i tiden)




Nu ska jag försöka masa mig iväg till styrketräningshallen.... eller kanske gör jag det efter middag.


Kommentarer
Postat av: Håkan

talagang maganda ang Bayan magiliw at ang mga retrato.pero loco loco ikaw.

åka skidor i -30. magisip konti!

2009-02-17 @ 19:33:33
Postat av: Krystý

Fint!

2009-02-18 @ 12:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0