En vecka i Orsa

Tillbringade hela förra veckan i Orsa tilsammans med världseliten i skidorientering. Det var verkligen grymt kul att få åka mot de allra bästa! Inspirerande, motiverande... osv.osv
Extra kul var det eftersom det gick så bra för Sverige, storskåp!
Men det roligaste av allt måste nog vara de fyra JVM-guld som Olli-Markus Taivainen tog! Jag och Kristina är nog världens stoltaste fan just nu! HELT GALET!  Som medlemmar (styrelse/grundare/de enda två medlemmarna)  i Pellon Ponsi fanclub är vi helt otroligt stolta, imponerade, överväldigade m.m

Jag inser nu att det är väldigt svårt för mig att beskriva veckan som varit, jag kan som inte riktigt sätta ord på det.. svårt svårt. Så vi säger så här: är det någon som vill veta mer så kan de fråga mig, så får vi se om jag kan svara då. :p
Vill dock bara säga stort TACK till Sture som hjälpt mig med allt! Vet inte hur jag hade klarat mig igenom veckan utan hans hjälp.

Nu till andra roliga saker.....

okej, inser att jag inte har något roligt att berätta idag. Hoppas att det händer nåt snart så jag får nåt att skriva om :D

Resultat, bilder m.m från Orsa på www.skijwoc2009.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0