Hårt men nödvändigt

Var och jobbade i Haparanda i helgen, kul. (att tjäna pengar)((och träffa Linnéa)) Så jag har inte så mycket att berätta om helgen, om jag inte ska börja skvallra om kunderna, men det tar jag en annan gång.

Körde nyss ett hårt skidpass. (mjölksyra i hela jag) Det var länge sen jag körde något hårdare pass och det här var verkligen nödvändigt kände jag. Kul var det också. Nästa vecka är det sportlov och då blir det ju inte bli så mycket hårdkörning, det lär ju vara sjukstuga hemma. Det brukar det alltid vara när jag kommer hem. Dessutom är ju inte pappa mycket till motstånd :P (med tanke på att han nyss gått på penicilli alltså ;P )

Nu har jag svamlat färdigt.  Dags för en nationalsång.


Den här fick vi också höra mycket av i Orsa :D

Här är en med sång.


Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0