Skärpning!

Nu ska jag skärpa mig!  Ska börja uppdatera mer än en gång i veckan här på bloggen!

För övrigt är det kallt här i älvsbyn, otippat? Nej! Har nog åkt fler träningspass i -23 i år än vad jag har gjort sammanlagt på 5 år. Men det kanske säger mer om min karaktär (vek) tidigare år än vad det gör om vädret?

Imorgon väntar ännu ett ta-på-sig-alla-kläder-man-har-pass på morgonen, ska köra klassiskt så det blir väl att diagonala i nerförsbackarna. På dagens pass fick jag veta den verkliga innebörden av kärvt före. Det var en hel del körning på kärringväxeln!

Nu ska jag återgå till kvällens sysselsättning; att ha långtråkigt. Kanske spela lite gitarr för att få slut på tristessen, eller börja läsa en bok? Det finns ju en del att göra när jag tänker efter. Läxor tillexempel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0