Superfint väder, bara en liten detalj...

...det är -25 grader ute.

Kom hem från Sundsvall igår, det var en lång och dryg bussresa. Tävlingarna gick väl okej. Sprinten är jag inte alls nöjd med. Krånglade med skidorna, fastnade i uppförsbackarna,  missade korsningar och hade allmänt oflyt. Långdistansen gick lite bättre, gjorde dock några misstag och när skalan är 1:15 000 så bler det ganska långt om man missar en korsning. Vann ändå eftersom Magdalena gjorde en ännu större miss än mig. Har nu en mössa som det står "svensk mästare" på. :D  Det var bara synd att vi var så få. Bara tre på lördagen och bara två av fyra anmälda startade på söndag. Tråkigt tråkigt. Varför slutar så många med skidorientering när de går upp i D20?

aja , ska bjuda på en till nationalsång nu.. En som jag alltid blir glad av :P



Det finns en bra version med Russian Red Army Coir, det verkar dock omöjligt att hitta någon bra på youtube. Om man inte vill göra propaganda för sovjetunionen och cccp förståss. Då finns det ett överflöd. Jag nöjer mig med den här versionen här :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0