Favorit program

(Snart är det Skido-VM i japan, och Sverige skickar 5+5 åkare! :D Kul! Det var lite dystert där ett tag när det såg ut som att vi bara skulle kunna skicka 3+3.)


I alla fall jag får lite Sagan Om Ringen - Fylke känsla...


Jag tror att skidlinjen har ett nytt favoritprogram. Jag skulle gissa på att de allra flesta sitter klistrade framför tvn 20.00 på tisdagar. Mästarnas Mästare är ett grymt bra program! Det känns som ett program för de nördiga och jag undrar hur mycket nöje "vanligt" folk får ut av det? Det är ju långt ifrån ett vanligt dokusåoa-program! Man får se det roliga (tävlingarna) och man slipper allt annat tjafs som finns i vanliga dokusåpor (slagsmål, gråt, skrik, kärleksintriger osv osv). Bra program helt enkelt! Jag rekomenderar alla att se på det.



Fick höra nyss från Kristina att Olli-Markus fått något stipendium av något slag, på inte så lite pengar och att han bliivit uttagen till VM.  Jag säger Grattis till honom! http://www.anttiekonoja.net/ponsi/rte/uutinen.php?id=103
Och Grattis också till Daniel N. som blivit uttagen till VM!

Det var kallt idag med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0