ehum, ehum

Tävlade i Luleå idag. Inget perfekt lopp (minstå två dåliga vägval och en riktigt jävla klantig bom) Men var ändå inte allt för missnöjd när jag kom imål. Men när jag stod och pustade ut strax efter mållinjen och tänkte för mig själv att "nåja, det här gick ju hyfsat bra ändå" så kommer sture imål. Han slog mig med 15 minuter. 15 minuter, det är ju helt brutalt. Jag kände mig plötsligt inte alls lika nöjd. Gaahh, jag skämms!

Men men det är inget att deppa över någon längre stund, (förutom att jag från och med nu ska börja träna dubbelt så hårt och dubbelt så mycket eftersom jag aldrig tänker låta det hända igen!) jag känner mig ändå i ganska bra form och imorgon åker vi till Orsa där jag ska åka NOM (15 klubbåkare från varje land får åka förutom de som är uttagna, det är därför jag kan vara med :D ), Simon JVM och Rieke UEM.  Det kommer att bli kul, det kommer också att gå grymt bra, jag känner det på mig!


Jag och Bulldis är sura ihop. Surheten går över så mycket fortare om man surar tillsammans med Bulldis :P


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hoppas det perfekta loppet kommer i Orsa! Lycka till!

2009-01-24 @ 21:59:30
Postat av: K

Du kommer få åka mot Anttila så djävelusiskt kul!

2009-01-25 @ 16:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0