Tjoho!

Vi hade en rolig träning imorse, Skido-sprint. Först prolog och sedan final med omvänd jaktstart. Deltagare var : Johanna, Rieke, Alice, Simon, Calle, Adrian och Martin. Enda funktionär och också enväldig domare var coah Norén. Jag gjorde väl inte mina två bästa sprintlopp, faktiskt så var de ganska kassa. Seg i kartläsningen och dåligt tempo på prologen. Bättre tempo och kartläsning i finalen, dock inte tillräckligt bra kartläsning eftersom jag bommade till 4:an.

Jag fick stordäng av Simon och Adrian, lite mindre däng av Calle och minst av Martin. Jag var ändå den som gick bäst av tjejerna, Rieke hade nämligen en ännu mindre lyckad skidorienterings-sprint-dag. Alice kämpade på tappert i spåren (med minimala trugor dessutom) men kunde konstatera efteråt att skidorientering nog inte var hennes grej. Men vi tycker att det är kul att hon är med! :D

Har ritat in mina vägval:
                               
Prologen                                                          Finalen.

En sammanfattning finns också på http://alvsbyskidlinje.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0