En del gör musik med toner i...

En Gitarr!!!
:D Jag har fått en egen (ny) gitarr. Det är nog det viktigaste som hänt i mitt liv den senaste tiden. Pappa var till luleå och köpte en åt mig för några veckor sedan, mormor betalar. Nu är det upp till mig att lära mig spela på den :D

Annat roligt som hänt är att jag köpt en ny mobil. (det dock till följd av en minrde rolig händelse nämligen att min förra mobil drog sina sista skälvande andetag och gick vidare in i intigheten (eller vart nu teknikprylar kommer när de tar slut)) Jag var hemma i helgen och där var det sjukstuga som vanligt. Mamma var sjuk, pappa var förkyld och Rebecka hade ont i huvudet. jag börjar nästan tro att de är allergiska mot mig :P

Lone är och hälsar på, ROLIGT! Faktiskt när jag tänker efter, den första sopm är och hälsar på mig här i Älvsbyn!

Har någre "fina" bilder från vansbro:

 


Trött? Förtvivlad? eller bara jävligt bitter?


Svarta i ögonen och under ögonen. Så här bitter vill jag aldrig mer vara.

Nu ska vi fika :D

Kommentarer
Postat av: Linnea

Å hur gick tävlingarna då? Eller är det ett redan glömt kapitel?



slå en pling om du passerar Happis/ÖKX någe!

2009-01-21 @ 11:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0