nu har man satt sin sista potatis... eller?

Det är ju inte direkt potatis vi har satt heller, nej det är träd. Träd som ska växa och bli stora fina granar och tallar! De ska bilda en vacker skog där man kan orientara, plocka bär, vandra m.m.

Igår satte jag min sista planta får i år, grymt skönt faktiskt. Nu kan jag återgå till livet. Det känns som om man har varit helt avskuren från världen runt omkring, man går där på hygget, fram och tillbaka, och det är hela ens värld. Sista veckan var tung, den slet mycket på psyket. Men nu är det färdigjobbat!

Nu ska jag gå och sova i 100 år för jag är trött.


Kommentarer
Postat av: Krýchty

"Nu kan jag återgå till livet."

"Nu ska jag gå och sova i 100 år"



hehe

kul liv

2009-06-08 @ 16:30:23
Postat av: Anonym

hehe, tja...

Först sova i 100 år och sen återgå till livet..

2009-06-08 @ 20:20:08
Postat av: jt

hehe, tja...

Först sova i 100 år och sen återgå till livet..

2009-06-08 @ 20:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0