Jag är så fruktansvärt

uttråkad. Jag har inget att göra och jag håller på att bli galen! Jag har läst ut min bok, den var bra men nu är den slut. Jag hart spelat gitarr, slutade när jag blev iskall i högerhanden och hade svårt att spela på strängarna. Jag har vankat av och an i mitt rum, stört de andra i min uppgång när de gjort läxor. Vankat lite till. Suttit framför datorn, spelat mera gitarr, suttit mera framför datorn, stört lite till.  Gahhhh!!!  Har funnit tillfällig ro på youtube och även om det finns ett oändligt antal videos där så tvivlar jag på att det kommer att hålla mig sysselsatt särskillt länge till. Åh, glömde säga att jag kollat upp och tror mig ha hittat var man anmäler sig till LumiRastit (tog 40 sekunder, pappa!) Är dock inte så pass säker på finska att jag kan läsa inbjudan och förstå allt, skulle behöva en tolk där tack!

Jag har inte tränat idag och har sovit tillräckligt många timmar. Jag har fruktansvärt mycket överskottsenergi och jag orkar göra absolut ingenting.

Jag hoppas att dettta är ett tecken på att formen börjar komma tillbaka, men det kan ju också vara (vilket tyvärr också verkar vara det mest rimliga) ett utbrott av extrem rastlöshet.

Nu har jag bloggat också.
vad ska jag göra nu? helst något som håller mig sysselsatt tills jag får gå och lägga mig!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hehe ja vad ska man säga, vi stängde ju dörrarna där vid (högst) 21.30!!

2009-03-17 @ 13:05:27
URL: http://caroooliiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0