Slut på lovet

Jag har haft sportlov, och det har den här bloggen också haft. Men nu när lovet är slut så är det dags att återvända till verkligheten.

Jag erkänner det ogärna, men det var faktiskt skönt att vara hemma och det var tillochmed lite tråkigt att fara hem till älvsbyn igen. (obs! detta är en hemlighet så sprid det inte till någon!) Nu är det dags för mig att ta tag i mitt liv, jag vet bara inte vad jag ska börja med. Bestämma sig för vad man ska söka till hösten är ju ett hett tips.

Men nu till det jag egentligen skulle skriva om:

Olli-Markus Taivainen så grym! Gör ett helt underbart mästerskap i Japan. Ett guld, ett silver och ett brons! GRATTIS!
http://www.orienteering.or.jp/swoc2009/en/
Jag önskar att jag var som han!

Nu ska jag ta mig an projektet att stämma min gitarr. Ingen som känner för att kommaöver och göra det åt mig? Jag är verkligen sämst på det!

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, hade du sagt till hade jag kanske kunnat komma över och försökt ^^ HAHA! :D

2009-03-10 @ 14:24:11
URL: http://caroooliiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0