13/5

På morgonen var jag ute och sprang på Asplövberget, det är ganska fin terräng där ska ni veta! Solen kom fram medan vi var ute och sprang och när vi kom tillbaka så var det riktigt varmt ute :) Jag gillar när det är fint väder!

Jag har tränat lite på mitt nya projekt idag (påbörjades igår) Det gick ganska bra faktiskt, men jag måste lägga ner lite mer tid på det tror jag nog. Jag känner mig inte riktigt redo att berätta för världen vad det är ännu, men förhoppningsvis så kommer jag att kunna presentera ett resultat innom en inte allt för avlägsen framtid. Målet är att det ska vara klart den här sommaren.

Annars har jag väl inte gjort så mycket mer idag, annat än att som vanligt önska med hela mitt hjärta att jag var bra på fotboll så att jag kunde vara med när grabbarna far och spelar. Det ser så kul ut. Det finns så mycket jag skulle vilja vara bra på, men som jag inte är bra på. Det gör mig ledsen...

I alla fall så gick jag och spelade piano efter maten (eftersom jag vill bli bra på piano). Men det gick inge vidare eftersom jag har ont i fingertoppen på höger pekfinger. Det är inte ett ultimat ställe att ha ont på om man ska spela piano!

Jag har också lämmnat in bilen på verkstan, ska hämta den imorgon, och bli några tusen kronor fattigare....


Kommentarer
Postat av: coLonel

Jag förstår ju att du när ett fåfängt hopp om att vara som jag! men du får helt enkelt vara glad för att du är bra på nåt ;P

2009-05-13 @ 21:00:48
Postat av: coLonel

Äh! var blev min kommentar av?! Jag kan ju inte skicka ett dåligt skämt 2(!)ggr, nej då får det vara >:/



FAN vad nyfiken jag blir på ditt projekt! Nu måst edu säga!!!!!!!!

2009-05-13 @ 21:06:33
Postat av: coLonel

ÅH! se där nu kom det!

2009-05-13 @ 21:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0