Och på tredje dagen uppstigen...

...04.50.

Känner mig trots allt inte allt för sliten nu, men jag tror nästan att jag bränt mig på ovansidan av öronen, det svider i alla fall där. Får inte glömma att smörja in mig imorgon.
Idag tog den gamla trotjänaren (se föregående inlägg) oss ända bort till Kardis. Efter en kort promenad kom vi fram till hygget, det stod tidigt klart att den som markberett området måste ha varit ordentligt dragen. Det är inte ett lätt jobb att täcka det hygget kan jag lova! Imorgon återvänder vi för att lägga det sista.

Följande ska jag göra nu:

Aktivitet:                                         Beräknad tid:
Äta glass                                         5 min
Stänga av datorn                           3 min
Göra mig iordning för att sova    10 min
Sova                                                 8 timmar


God natt mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Glass :D Lika bra som den utanför MAX??

2009-05-21 @ 21:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0