Varför måste man ha en rubrik egentligen? Jag vet aldrig vad jag ska ha för rubrik!

Idag, eller rättare sagt ikväll, gjordes säsongspremiären i orientering. Det blev inte den sedvanliga katastorfen som jag inlett tidigare säsonger med. Nej, tvärtom, det gick faktiskt ganska bra och jag gjorde bara några små missar. (däremot blev jag väldigt trött på slutet, men det är en annan femma...eller tia) Men som Sture sa, det här året är inte som andra år! Det kommer inte heller att bli som andra år, det kommer att bli helt annorlunda!

Idag var det lite regningt, vilket var tur, för då kunde jag sitta och räkna matte. Jag har annars ganska svårt att koncentrera mig när solen lyser utanför fönstret och termometern (som ligger i solen på dagen) visar 28 grader. Men idag fick jag lite gjort i alla fall. Börjar känna lite hopp om att jag kanske kommer att hinna räkna hela kursen innan jag gör provet..
Provet är dock en helt annan sak. Jag kommer tydligt ihåg att jag INTE fick MVG på nationella matte D när jag gick på gymnasiet och det lär ju vara ett liknande prov nu.. Jag är seriöst orolig för att jag inte kommer klara det.

Snart börjar vi plantera.....
Jag längtar... eller gör jag det? Vill jag kanske bara att det ska vara över så fort som möjligt?

Snart slutar jag här i Älvsbyn...
Jag längtar inte!

nu ska jag sova..-
eller i alla fall mentalt förbereda mig på att gå isäng :P

Kommentarer
Postat av: coLonel

Jamen nog fixar vi att sätta plantorna - nu är ju jag med! ;) Jo är nog 100% eran denna gången, beror ifs på hur länge vi håller på, men inget major! Fick ju inte jobbet inom omsorgen >:( Men den bitterheten hade jag ju lagt bakom mig... ^^



Fan blir nästan lite orolig över att supertränade vickan och du ska ha ihjäl mig helt och hållet där på hygget! Hjälp! I'm screwed :S Nåja det ska bli kul! Än så länge är jag pepp ;) vi får väl se efter några dagar dock... ;P



cYa soon!

2009-05-11 @ 22:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0