SkidO

Körde SkidO masstart imorse. Vi jar flera stycken som var med, det var riktigt roligt. Min plan var att köra rätt och inte bomma och sedan fick det gå som det ville med farten. Tycker att jag lyckades ganska bra med min plan, gjorde en liten bom men annars inget allvarligt. Däremot så stod jag läänge i fjärilskorsningen och funderade på vart fan jag skulle, varje gång jag var där... skitsvår korsning!


Varv 1


Varv 2

Älvsby Skidlinje åkte hem efter lunch så nu är det bara Gurra, Spoerry, Waller och jag kvar. Vi har det kul vi :)

Nu ska jag ta och plugga lite... eller så kollar jag på film med de andra... eller kanske en kombination.

Kommentarer
Postat av: paulina

usch ni verkar ha så mycket tid att gøra roliga saker på lækarlinjen i sverige ;) ;p

2009-12-03 @ 19:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0