Snö + Skidor = Lycklig

Den här bloggen har det tungt just nu... Men som alltid lovar jag att jag ska försöka bättra mig.

Måndag morgon 07.00 står jag utanför KBC och väntar på att bli insläppt. Jag ska göra vår andra dugga. En av lärarna var jättesnäll och ställde upp och kom till skolan kl. 7 så att jag kunde göra duggan då istället för att göra den vid 12 som alla andra i min klass.
Orsaken till denna särbehandling? Jo, jag skulle åka till Arvidsjaur på träningsläger sen.

Stod för första gången på skidor för den här säsongen i måndags, helt underbart! Vi (Gustav och spoerry) stannar här tills på fredag sedan drar jag, spoerry och waller till Ylläs, hämtar upp H-J i luleå på vägen. Tävling lördag-söndag och sedan träning till torsdag. Jag är GLAD!

Det är verkligen skönt att få komma bort från Umeå och skolan ett tag, skönt att få släppa det lite och tänka på nåt annat. SPECIELLT när det inte finns en enda snöflinga i Umeå!

Ha det så bra för det har jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0