And I like it, I like it, I like it, I like it

Sitter vid köksfönstrer och tittar ut, det snöar stora flingor! Tyvärr är det lite för varmt på marken för att snön ska lägga sig men ändå! Det inger hopp, det är som att snön vill påminna oss om att det faktiskt kommer att komma en dag då det är vitt på marken, en dag då man kan glida fram med skidor under fötterna. Jag kan se en liten ljusglimt långt där framme i tunneln av höstgrått regn, blåst mörker och blöta löv. Jag längtar efter vintern!

Ikväll ska vi på konsert med Blodd Sweat & Tears, det blir kul! :) Nästa vecka har syrran höstlov också och då kanske hon kommer hit och hälsar på, det blir också kul! I helgen är det också hemma-läger för skidhögskolan och på söndag så ska jag vara med och träna med dem, det ser jag fram emot!

På någon konstigt sätt ser jag faktiskt också fram emot att få sätta mig och plugga ordentligt, det ska bli så kul när jag faktiskt förstår vad det är vi pratar om och känner att jag hänger med. Jag längtar efter den dagen! Synd bara att det nu händer så mycket annat roligt i helgen också så att jag kanske inte hinner plugga...

En bild på en del av min härliga nolle-grupp från nollningen för några veckor sedan. (det känns sååå länge sedan) Det var verkligen kul!



Nu ska jag gå och duscha, har nämligen varit ute och sprungit i snöfallet och jag är ganska blöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0