Mariehemsvägen 23 A

Börjar komma i ordning så smått i nya lägenhetn. Även om jag fortfarande har hälften av mina saker kvar hos Kristina :)

Det tar ca 1-1.5 minuter att cykla mellan mig och Kristina. Så det är ju inte dödslångt. Men ändå.

I helgen är  det Jazzfestival  :) Det ska bli roligt! Andra planer som jag har för helgen är:
*Träna
*plugga
*träna
*plugga
*plugga

Så jag har fullt upp :P

Roligt också att jag börjar snacka om helg redan på onsdag, men det känns verkligen som att den ähr vekan redan är slut. Galet. Det var nog för att vi hade Caseredovisning idag. :P

Imorgon slutar jag kl.12  Jag ska försöka ta vara på dagen!
Får se hur det går..
Nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0