Nörd?

Sitter och pluggar för fullt ( nu kanske ni kan invända att nej det gör hon inte alls, hon bloggar ju. Men ack vad fel ni har. Bloggandet är en del av pluggandet, jag kör i intervaller och blogga är aktiv vila :P) Läser om RNA transkription och translatation.  Kul, när man fattar...

Insåg när jag pratade med Rebecka hur nördig jag hålelr på att bli. Eller nördig är kanske fel ord, snarare insnöad. Läser om traskriptionsfaktorer hit och polymeras dit, aktivatorer och enhancer och DNA sekvenser hitan och ditan. Så frågar Rebecka.. "Vad är RNA?"

Eh jaha, då kommer man ner på jorden lite och inser att världen består inte bara av celler (fast det gör den ju, men men... ja ni fattar vad jag menar)

Jag längtar efter snön nu! så hilma himla mycket!

nu ska jag fortsätta plugga :) slut på vilan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0